Nasze szkolenia pomogą Ci wnieść swój biznes na kolejny poziom


Szkolenia biznesowe i rozwojowe

Szkolenia biznesowe i rozwojowe

Oferujemy Państwu szeroką gamę modułowych szkoleń i treningów skierowanych do wszystkich firm i instytucji, które rozumieją, iż nieustanne podnoszenie kwalifikacji oraz intelektualna wszechstronność stanowią gwarancję powodzenia. Nasze szkolenia to seria kompilacyjnych programów będących kwintensencją niezwykle bogatych edukacyjnych doświadczeń TRANSLATOR’a w pracy z firmami i dużymi instytucjami. W obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającego się rynku pracy wychodzimy naprzeciw realnym potrzebom pracodawców i pracowników, którym edukacja głównego nurtu tj. oficjalne szkolnictwo zawodowe, średnie czy wyższe oferuje najczęściej tzw. „nieżyciową wiedzę”, hołdując przestarzałym i przeładowanym teorią programom.

Dysponujemy zespołem profesjonalnych trenerów – specjalistów z zakresu psychologii, socjologii, ekonomii, treningu biznesu, językoznawstwa – przygotowanych tak, aby skutecznie pomóc Państwu w realizacji ambicji, skutecznej rywalizacji, osiąganiu zamierzonych celów, a także szeroko pojętej satysfakcji życiowej.

Szczególną zaletą naszych programów szkoleniowych jest ich modułowa struktura polegająca na dużej elastyczności dobieranej treści dydaktycznej z możliwością uczenia się wszystkich języków świata w kontekście języka branżowego – w zależności od Państwa potrzeb, wymagań oraz charakteru pracy. Naszą naczelną zasadą jest nieustanne aktywizowanie Słuchaczy poprzez techniki socjoterapeutyczne, artterapeutyczne, symulacyjne, warsztatowe, dramy oraz neurolingwistycznego programowania.

Szkolenia biznesowe i rozwojowe

Szkoląc się u nas przedsiębiorca uzyska dofinansowanie na szkolenie w ramach Europejskich Funduszy Szkoleniowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Nasze szkolenia

Menadżer XXI wieku
  • skuteczne zarządzanie zespołami ludzkimi
  • kształtowanie wizerunku lidera: rola ubioru, koloru, gestów
  • wystąpienia publiczne
  • manipulowanie wywieranym wrażeniem
  • modelowanie sytuacji asertywnych
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • strategie wywierania wpływu
  • rozpoznanie sytuacji manipulacyjnych
  • elementarz lidera ­prawa przywództwa wg dr J. Maxwella
  • cechy lidera
  • wizja organizacji
  • style kierowania jako specyficzne umiejętności
  • komunikacyjne
  • podejmowanie decyzji – przesłanki i mechanizmy
  • zarządzanie talentami
  • asertywność i delegowanie zadań
  • coaching z pracownikami
  • ekonomia menedżerska a wzrost efektywności pracy
Nowoczesna kadra zarządzająca – kluczem do sukcesu organizacji
  • psychologiczne aspekty kierowania przedsiębiorstwem i instytucją
  • nowoczesne metody zarządzania
  • sekrety efektywnych negocjacji
  • strategie negocjacji problemowych
  • strategia motywacji
  • zwiększania efektywności działań poszczególnych członków grupy
  • poprawa stosunków interpersonalnych – techniki NLP
  • integrowanie i kształtowanie efektywnych zespołów
  • zarządzanie czasem – vademecum wykorzystania czasu
  • rozwiązywanie konfliktów
  • praca z oporem – przekształcanie konfliktu we współpracę
  • strategie postępowania wobec sprzeciwu
  • kształcenie umiejętności pracy wglądowej – korzystanie z nieświadomych zasobów
Stres – pułapka czy nowe możliwości?
  • zarządzanie stresem i konfliktem
  • rozpoznanie sytuacji związanych ze stresem
  • sytuacje konfliktowe – pojęcie i charakterystyka
  • droga przekształacania postawy oporującej w otwartą
  • inteligencja emocjonalna, osobiste nastawienia a stres i sytuacje konfliktogenne
  • identyfikacja stresu
  • ­charakterystyka stresu
  • określanie hierarchii lęku
  • metody pracy z sytuacjami lękowymi
  • stres jako początek nowego przystosowania
  • techniki twórczego myślenia
Pracownik doskonały – formułowanie standardów poziomu obsługi klienta
  • profesjonalna autoprezentacja warunkiem nawiązania efektywnej relacji z klientem/petentem
  • umiejętność rozumienia zachowań i potrzeb klientów/petentów
  • jak pokonać trudnego klienta/petenta
  • przyjmowanie reklamacji
  • komunikacja interpersonalna w obsłudze klienta
  • słuchanie reaktywne i techniki słuchania reaktywnego
  • systemy reprezentacji zmysłowej klientów/petentów
  • komunikacja jedno i dwustronna
  • rodzaje pytań i ich rola
  • bariery komunikacyjne – test sprawności mówienia i słuchania
  • mowa ciała – rozpoznawanie intencji
  • techniki psychodramy – ćwiczenie scenek nagrywanych kamera video
Skuteczna windykacja należności
  • psychologiczne aspekty windykacji
  • typy dłużników
  • sposoby postępowania z konkretnym typem dłużnika
  • sposoby nawiązywania kontaktu z dłużnikiem
  • style negocjacji a windykacja
  • fazy negocjacji
  • cechy idealnego negocjatora
  • etapy skutecznej windykacji
Handlowiec z prawdziwego zdarzenia
  • techniki efektywnej sprzedaży
  • autoanaliza SWOT
  • dziesięć zasad skutecznej sprzedaży
  • zwiększanie motywacji i zaangażowania sprzedawców
  • skuteczne metody zawierania umów handlowych
  • typy i strategie negocjacji
  • prawa perswazji
  • psychologia sprzedaży
  • innowacyjne techniki sprzedaży
  • typy klientów
  • nawiązywanie kontaktu z klientem
  • dlaczego klienci nie kupują i odchodzą do konkurencji
  • przestrzeń interpersonalna pomiędzy klientem a sprzedawca
  • aranżacja środowiska zewnętrznego sprzyjającego zawarciu kontraktu

Zapraszamy na szkolenia skrojone na miarę naszych czasów promujących umiejętności elastycznego dopasowaniu się do potrzeb rynku w zakresie kwalifikacji, motywacji jak i rozumienia potrzeby kształcenia ustawicznego.

Centrala Katowice

ul. Pocztowa 16
40-002 Katowice

32 206 80 95
601 426 854

biuro@translator.edu.pl

Placówka w rudzie śląskiej

ul. Kłodnicka 54a
41-706 Ruda Śląska

32 243 11 75

biuro@translator.edu.pl

Placówka w Siemianowicach

ul. Olimpijska 3
41-100 Siemianowice Śląskie

32 206 80 95

biuro@translator.edu.pl